Menu
Zwroty i reklamacje

Reklamacja produktu
Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty były wysokiej jakości, a zakupy możliwie najbardziej intuicyjne i wygodne. Jeśli jednak zdarzy się, że dostrzeżesz jakiekolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu produktów z zamówienia, proponujemy podjąć próbę odnalezienia przyczyny w instrukcji obsługi, zanim zdecydujesz się na dokonanie zgłoszenia reklamacji.

Zgłoszenie reklamacji w trybie gwarancji producenta pozwala w najkrótszym czasie uzyskać sprawny przedmiot zamówienia z powrotem. Polega na dokonaniu naprawy przez autoryzowany serwis gwaranta, wymianie na nowy lub zapewnieniu wykonania innych usług prowadzących do polubownego zakończenia zgłoszenia. Chcesz reklamować produkt bezpośrednio u producenta? Znajdź serwis w liście serwisów powyżej. Jeśli nie możesz odnaleźć poszukiwanego punktu serwisowego, skontaktuj się z nami – dołożymy wszelkich starań aby pomóc w rozwiązaniu problemu.

Procedura reklamacyjna
- Reklamowany towar należy doręczyć do sklepu Florie, bądź wysłać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta zgodnego z powyższym zestawieniem.
- Jeśli reklamowany produkt wysyłany jest na adres sklepu Florie, należy zgłosić reklamację na e:mail: shop@florie.pl
- Do reklamowanego sprzętu należy dołączyć wypełniony formularz zgłoszenia reklamacyjnego.
- Reklamację należy dokładnie dokładnie zabezpieczyć na czas trwania transportu.
- Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania produktu.
- W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.
- Adres do wysyłki reklamowanego towaru:

Onmedic Krzysztof Wilk
Ul. Wyszyńskiego 117
42-202 Częstochowa

Odstąpienie od umowy
Dokonując zakupu w sklepie Florie możesz odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Masz na to 21 dni od daty otrzymania zamawianych produktów.
Jeśli chcesz skorzystać z tej możliwości, prześlij do nas wypełniony formularz odstąpienia od umowy na adres: shop@florie.pl
Zwracany towar należy przesłać na poniższy adres:

Onmedic Krzysztof Wilk 
Ul. Wyszyńskiego 117
42-202 Częstochowa

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadkach wymienionych w art. 38 pkt 1 – 13 ustawy o prawach konsumenta, tj. w szczególności w przypadku umowy:

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zużyciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Zwrot środków
Zwrot środków zostanie przekazany w terminie nie późniejszym niż okres 3 dni od momentu otrzymania zwrotu przez sklep Florie.
Zwrot środków otrzymasz takim samym sposobem płatności, jakim dokonałeś opłaty za złożone zamówienie, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności (z wyjątkiem kosztów dostawy i dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).

Reklamacja uszkodzonej przesyłki
W momencie odebrania paczki należy sprawdzić w obecności kuriera stan opakowania zewnętrznego. W przypadku zastrzeżeń do stanu opakowania (wgniecenia, zalania, rozerwania paczki itp.) należy w obecności kuriera spisać protokół szkody. Dokument ten jest niezbędny do złożenia reklamacji. Po spisaniu protokołu należy niezwłocznie wysłać go w formie kserokopii, bądź zdjęcia na adres:
shop@florie.pl
W przypadku wykrycia uszkodzenia po odjeździe kuriera, należy natychmiast skontaktować się z centralą firmy kurierskiej i podając numer przesyłki zgłosić uszkodzenie. Po spisaniu protokołu należy niezwłocznie wysłać go w formie skanu bądź zdjęcia na adres: shop@florie.pl
Po otrzymaniu protokołu szkody, niezwłocznie zostanie rozpatrzona reklamacja. W przypadku problemu z kontaktem z firmą kurierską proszę o zgłoszenie tego faktu na adres: shop@florie.pl lub telefon

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl